Zwroty i wymiany

ZWROT PRODUKTÓW

JAK DOKONAĆ ZWROTU TOWARU?

» Zapoznaj się z warunkami zwrotu zawartymi poniżej lub w Regulaminie.
» Pobierz >>FORMULARZ<< zwrotu, który należy dołączyć do przesyłki (kliknij w słowo "formularz" aby pobrać dokument).
» Wypełnij czytelnie dokument i złóż podpis w wyznaczonym miejscu.
» Do paczki dołącz paragon fiskalny, który znajdziesz w swojej skrzynce mailowej lub w przypadku jego zgubienia - potwierdzenie przelewu za zamówienie.
» Aby chronić środowisko skorzystaj z brązowego kartonu ochronnego, w którym otrzymałaś/eś produkty.

JAKIE SĄ PODSTAWOWE WARUNKI ZWROTU?

» Termin na dokonanie zwrotu to 30 dni od dnia otrzymania produktu.
» Produkt nie może nosić żadnych śladów używania, ani odbiegać od stanu w momencie jego otrzymania. Majtki nie mogą być przymierzane na gołe ciało, bielizna nie może być prana, ani posiadać przepiętych metek.
» Koszt odesłania produktu do Sklepu pokrywa Konsument.
» Nie przyjmujemy przesyłek za pobraniem.

 

WYMIANA PRODUKTÓW

JAK DOKONAĆ WYMIANY TOWARU?

» Zapoznaj się z warunkami wymiany zawartymi poniżej lub w Regulaminie.
» Pobierz >>FORMULARZ<< wymiany, który należy dołączyć do przesyłki (kliknij w słowo "formularz" aby pobrać dokument).
» Wypełnij czytelnie dokument i złóż podpis w wyznaczonym miejscu.
» Do paczki dołącz paragon fiskalny, który znajdziesz w swojej skrzynce mailowej lub w przypadku jego zgubienia - potwierdzenie przelewu za zamówienie.
» Aby chronić środowisko skorzystaj z brązowego kartonu ochronnego, w którym otrzymałaś/eś produkty.

JAKIE SĄ PODSTAWOWE WARUNKI WYMIANY?

» Termin na dokonanie wymiany to 30 dni od dnia otrzymania produktu.
» Procedura obejmuje jedynie wymianę produktu na inny rozmiar lub inny produkt w tej samej cenie.
» W przypadku, gdy produkty różnią się ceną konieczne jest dokonanie zwrotu i złożenie nowego zamówienia.
» Produkt nie może nosić żadnych śladów używania, ani odbiegać od stanu w momencie jego otrzymania. Majtki nie mogą być przymierzane na gołe ciało, bielizna nie może być prana, ani posiadać przepiętych metek.
» Koszt odesłania produktu do Sklepu pokrywa Konsument.
» Koszt odesłania wymienionych produktów pokrywamy my. Dostępne formy wysyłki to Paczkomaty lub kurier InPost.

 

NA JAKI ADRES ODESŁAĆ TOWAR?

SI Lingerie
ul. Emilii Plater 11a
05-070 Sulejówek
tel: 669 104 704
mail: contact@si-lingerie.pl

 

NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA DOTYCZĄCE ZWROTÓW I WYMIAN

» Czy mogę zwrócić lub wymienić tylko część zamówienia?
Tak, przyjmujemy częściowe zwroty i wymiany produktów. Wyjątkiem są produkty oferowane w zestawach, jak piżamy lub limitowane 3-częściowe komplety.

» Kupiłam/em pas/gorset z podwiązkami ale chcę dokonać zwrotu tylko pasa/gorsetu i zatrzymać podwiązki. Czy mogę tak zrobić?
Nie, pasy i gorsety zakupione w wersji z podwiązkami są jednym nierozdzielnym produktem i muszą zostać zwrócone razem. Wyjątkiem są podwiązki z kategorii "podwiązki samonośne", które traktowane są jako oddzielny produkt.

» Jak szybko otrzymam zwrot środków?
Zobowiązujemy się do zwrotu pieniędzy w ciągu 7 dni od otrzymania przesyłki.

» Jaką metodą otrzymam zwrot środków?
Zwrotów dokonujemy tą samą metodą płatności, jaka została wybrana przy zakupie.

» W jakim terminie wymienione produkty zostaną do mnie odesłane?
Zobowiązujemy się do odesłania produktu w ciągu 2 dni roboczych od otrzymania przesyłki.

» Jaki rodzaj przesyłki wybrać do odesłania produktu?
Aby uniknąć zgubienia paczki prosimy o nadawanie przesyłek rejestrowanych - listów poleconych, paczek pocztowych lub przesyłek kurierskich.

» Jak zwrócić więcej, niż jedno zamówienie?
Produkty możesz umieścić w jednej przesyłce, lecz do każdego z zamówień wypełnij oddzielny formularz zwrotu.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl