Zwroty i wymiany

ZWROT PRODUKTÓW

JAK DOKONAĆ ZWROTU TOWARU?

» Zapoznaj się z warunkami zwrotu zawartymi poniżej lub w Regulaminie.
» Pobierz FORMULARZ zwrotu, który należy dołączyć do przesyłki.

» Wypełnij czytelnie dokument i złóż podpis w wyznaczonym miejscu.
» Do paczki dołącz paragon fiskalny lub w przypadku jego zgubienia - potwierdzenie przelewu za zamówienie.
» Aby chronić środowisko skorzystaj z brązowego kartonu ochronnego, w którym otrzymałaś/eś produkty.

JAKIE SĄ PODSTAWOWE WARUNKI ZWROTU?

» Termin na dokonanie zwrotu to 30 dni od dnia otrzymania produktu.
» Produkt nie może nosić żadnych śladów używania, ani odbiegać od stanu w momencie jego otrzymania.
» Koszt odesłania produktu do Sklepu pokrywa Konsument.
» Nie przyjmujemy przesyłek za pobraniem.

WYMIANA PRODUKTÓW

JAK DOKONAĆ WYMIANY TOWARU?

» Zapoznaj się z warunkami wymiany zawartymi poniżej lub w Regulaminie.
» Pobierz FORMULARZ wymiany, który należy dołączyć do przesyłki.

» Wypełnij czytelnie dokument i złóż podpis w wyznaczonym miejscu.
» Do paczki dołącz paragon fiskalny lub w przypadku jego zgubienia - potwierdzenie przelewu za zamówienie.
» Aby chronić środowisko skorzystaj z brązowego kartonu ochronnego, w którym otrzymałaś/eś produkty.

JAKIE SĄ PODSTAWOWE WARUNKI WYMIANY?

» Termin na dokonanie wymiany to 30 dni od dnia otrzymania produktu.
» Procedura obejmuje jedynie wymianę produktu na inny rozmiar lub inny produkt w tej samej cenie.
» W przypadku, gdy produkty różnią się ceną konieczne jest dokonanie zwrotu i dokonanie nowego zamówienia.
» Produkt nie może nosić żadnych śladów używania, ani odbiegać od stanu w momencie jego otrzymania.
» Koszt odesłania produktu do Sklepu pokrywa Konsument.
» Koszt odesłania wymienionych produktów pokrywamy my. Dostępne formy wysyłki to Paczkomaty lub kurier InPost.

NA JAKI ADRES ODESŁAĆ TOWAR?

SI Lingerie
ul. Emilii Plater 11a
05-070 Sulejówek
tel: 669 104 704
mail: contact@si-lingerie.pl

NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA DOTYCZĄCE ZWROTÓW I WYMIAN

» Czy mogę zwrócić lub wymienić tylko część zamówienia?
   Tak, przyjmujemy częściowe zwroty i wymiany produktów. Wyjątkiem są produkty oferowane w zestawach, jak piżamy lub limitowane 3-częściowe komplety.

» Jak szybko otrzymam zwrot środków?
   Zobowiązujemy się do zwrotu pieniędzy w ciągu 7 dni od otrzymania przesyłki.

» Jaką metodą otrzymam zwrot środków?
   Zwrotów dokonujemy tą samą metodą płatności, jaka została wybrana przy zakupie.

» W jakim terminie wymienione produkty zostaną do mnie odesłane?
   Zobowiązujemy się do odesłania produktu w ciągu 2 dni roboczych od otrzymania przesyłki.

» Jaki rodzaj przesyłki wybrać do odesłania produktu?
   Aby uniknąć zgubienia paczki prosimy o nadawanie przesyłek rejestrowanych - listów poleconych, paczek pocztowych lub przesyłek kurierskich.

» Jak zwrócić więcej, niż jedno zamówienie?
   Produkty możesz umieścić w jednej przesyłce, lecz do każdego z zamówień wypełnij oddzielny formularz zwrotu.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl