Szukaj

Wysyłki & zwroty

INFORMACJE O WYSYŁKACH:

WYSYŁKA DO POLSKI:

Paczkomaty 24/7 | 9,50 zł | czas dostawy 1-2 dni robocze

Kurier InPost | 11 zł | czas dostawy 1-2 dni robocze

Kurier DPD | 13 zł | czas dostawy 1-2 dni robocze


KRAJE UNII EUROPEJSKIEJ:

Poczta Polska | 18-21 zł | czas dostawy 1-4 dni robocze

DHL | 80-145 zł | czas dostawy 1 dzień roboczy


POZOSTAŁE KRAJE EUROPEJSKIE:

DHL | 88-173 zł | czas dostawy 1-2 dni robocze


USA & AUSTRALIA:

DHL | 103-262 zł | czas dostawy 1-4 dni robocze

                     

Koszt dostawy poza granice Polski określany jest na podstawie wielkości i wagi zamówienia. Zostanie on wyświetlony w koszyku przed potwierdzeniem zakupu.

Zamówienia realizujemy od poniedziałku do piątku do godziny 13:00, następnie przesyłki przekazujemy kurierowi.



ZWROT PRODUKTÓW

JAKIE SĄ PODSTAWOWE WARUNKI ZWROTU?

Produkt nie może nosić żadnych śladów używania oraz odbiegać od stanu w momencie jego otrzymania. Bielizna musi posiadać także wszystkie oryginalne metki. Koszt odesłania przesyłki do Sklepu pokrywa Konsument. Nie przyjmujemy przesyłek za pobraniem.

W przypadku niespełnienia wyżej wymienionych warunków produkt nie podlega zwrotowi.

W JAKIM TERMINIE MOGĘ ZWRÓCIĆ PRODUKT?

W naszym sklepie zwroty przyjmujemy w ciągu 30 dni od dostarczenia przesyłki

CZY MOGĘ ZWRÓCIĆ TYLKO CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA?

Tak, nasz sklep przyjmuje także częściowe zwroty zamówień.

JAK ZWRÓCIĆ ZAMÓWIENIE?

W celu dokonania zwrotu prosimy o kontakt mailowy na adres si.lingerie@tlen.pl - w odpowiedzi prześlemy formularz odstąpienia od umowy.

W JAKIM TERMINIE OTRZYMAM ZWROT PIENIĘDZY?

Zobowiązujemy się do zwrotu pieniędzy w ciągu 7 dni od otrzymania paczki.



WYMIANA PRODUKTÓW

JAKIE SĄ PODSTAWOWE WARUNKI WYMIANY?

Procedura obejmuje jedynie wymianę na inny rozmiar lub wymianę na inny produkt w tej samej cenie. W przypadku, gdy produkty różnią się ceną, konieczne jest dokonanie zwrotu i złożenie nowego zamówienia. Produkt nie może nosić żadnych śladów używania oraz odbiegać od stanu w momencie jego otrzymania. Bielizna musi posiadać także wszystkie oryginalne metki. Koszt odesłania przesyłki do Sklepu pokrywa Konsument.

W przypadku niespełnienia wyżej wymienionych warunków produkt nie podlega wymianie.

JAKI JEST KOSZT PONOWNEJ WYSYŁKI?

W naszym sklepie koszt przesyłki odesłania produktów do Konsumenta pokrywamy my. Dostępne formy wysyłki to przesyłka kurierska lub Paczkomaty.

CZY MOGĘ WYMIENIĆ TYLKO CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA?

Tak, nasz sklep przyjmuje także częściowe wymiany zamówień.

JAK WYMIENIĆ PRODUKTY?

W celu dokonania wymiany prosimy o kontakt mailowy na adres si.lingerie@tlen.pl - w odpowiedzi prześlemy formularz wymiany.

W JAKIM TERMINIE SKLEP ODEŚLE WYMIENIONY PRODUKT?

Zobowiązujemy się do odesłania produktu w przeciągu 2 dni roboczych.



REKLAMACJA

W przypadku, gdy wysłany produkt jest wadliwy lub inny niż w zamówieniu, prosimy o kontakt pod adresem si.lingerie@tlen.pl 

Dołożymy wszelkich starań, aby jak najszybciej rozwiązać problem.

Koszyk

Twój koszyk jest pusty.

Dokonaj swoich pierwszych zakupów

Cena zestawu: %bundleSum%
Anuluj